Söndag 18 november

Origninalplanen idag var att jag skulle vakna upp i god tid, ta bussen upp till den norra stadsdelen Cimiez och spana runder på den gamla romerska arkitekturen, italienska butiker, gamla ruiner och kanske till och med kika i på något av alla de muséer som ligger där. Men som tur var kollade jag in öppettider innan jag gav mig iväg och hann se att de flesta platserna var stängda på söndagar. Så det får bli imorgon istället. Har nämligen två dagars ledigt i rad igen. Nu får den nya planen bli att dammsuga, kanske sova lite middag (lyx!) och spana på flygbiljetter. Ikväll håller eventuellt Gloria och Emanuella inflyttningsfest och det blir samtidigt avskedsfest för Peter som jobbar sitt sista pass idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback