Måndag 12 november

Det är mitten på november och idag gick jag med solglasögon och utan strumpbyxor. Helt galet! Det är svårt att verkligen förstå att jag bor här. Man får nypa sig själv i armen rätt så ofta.
Idag har vi varit på en liten utflykt. Tog bussen för en till byn Eze som ligger 20minuter bort uppe i bergen. Utsikten var fantastisk! Gatorna slingrade sig som i en labyrint och det känndes precis som om man hoppat in i Disneyfilmen Skönheten och Odjuret. Har massor med bilder att visa. Det är ju sånt här jag vill göra, åka runt och upptäcka nya platser när jag ändå är här nere. Det gäller att passa på. Platser att besöka som fortfarande finns kvar på listan är bland annat Cannes, Cap Ferrat och Menton. Vera försöker lura med mig upp i Alperna för att åka skidor en dag också, vi får se hur det går med det.
Nope, nu ska jag in och väcka nono från hennes kvällstupplur. Vi ska nämligen ut och äta sushibuffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback