Tisdag 13 november

Igår fick jag leverans från Sverige igen. Det var Mamma som skickat ner ett nytt batteri till mitt armbandsur. Tydligen kan man inte få tag på exakt den modellen jag behövde någonstans i hela Frankrike. Skumt! Hon skickade även med två center choklad. Tack Mamma! Har inte ätit svenskt choklad på några månader nu.
Förresten, när jag var och handlade igår så hittade jag kolasås/kräm på burk! Hur genialt är inte det? Jag sitter just nu med en sked och äter direkt ur burken.
Idag måste jag verkligen till banken också! Efteråt hade vi tänkt att köpa med oss några maccarons från LAC och sätta oss nere på stranden. Det är redan 21grader i skuggan just nu. Skönt! 
Jobb som vanligt ikväll och tydligen ska där vara en ny kille på upplärning i baren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback