Tisdag 27 november

Vart ska jag börja? Helgen har varit fullproppad med roligheter och jag har ärligt talat inte öppnat datorn förrän första gången igårkväll. Har massor med bilder att visa. Fredagen spenderades i Cannes på chokladfestival inne i samma byggnad som Cannes filmfestival hålls. Jobb och utgång på kvällen. Precis hela lördagen bestod av att umgås med Kyle och att äta sushi. Jobb och utgång även den här kvällen. Restaurangbesök med Kyle och Andy på söndagen och så försökte jag att sova ikapp några missade timmar innan jobbet. Igår var vi några stycken som åkte till Monaco och gick på matmässa. Provade bland annat "foie gras" (gåslever) som är en typisk fransk delikatess. Frossade även i småkakor, ostar och annat gott. Jobb på det och nu sitter jag här. Har två dagars ledigt efter sju dagars jobb. Här ska sorteras bland bilder och sovas ikapp kan jag lova. Ska monsterumgås med nono också nu när hon är hemma igen, har ju inte sett henne på hela helgen.
Nu: halstabletter och "How I met your mother". Har lyckats dra på mig en förkylning så här lagom till ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback