Torsdag 1 november

Oh my goodie! Igår var så roligt! Jag var utklädd till spindeldrottning. Hade införskaffat superäckliga spindlar som klättrade lite överallt på mig, fick nono till att måla ett stort spindelnät på mig, svarta linser, massor med smink, färgat hår... All in! Blev verkligen supernöjd! Det kom massor med folk till baren och alla var utklädda, bandet var utklätt och självklart var alla de andra i personalen också utklädda. Jag fick lov att göra Jonnys och Barrys make up med helt fria händer och blev supernöjd med dem också. Har miljoner bilder att visa!
 
Inatt sov jag med täcke för första gången sedan jag kom ner hit. Hitintills har jag bara sovit under ett lakan, men nu har det börjat bli lite kyligare även inomhus, ska nog ta mig en titt på hur elementen fungerar snart.
Nu blir det ett avsnitt "The amazing race" innan jag ska iväg och träffa några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback