Torsdag 15 november

Ännu en ledig dag. Fick en extra dag ledigt då en ny tjej började igår och ännu en idag, så vi hade helt plötsligt varit överbemannade på golvet om jag också skulle varit där. Kors i taket på det. Vaknade vid halv tio idag igen och satt och slösurfade fram till lunch ungefär. Hade Skype-dejt med mamma och nono pallrade sig upp en halvtimme där. Sen gick hon visserligen och la sig igen. Fattar inte hur man kan sova så mycket. Hela dagarna verkligen!
Hur som helst. Jag tog mig en liten sväng bort till den ryska kyrkan (Cathédrale Orthodoxe Saint-Nicolas de Nice). Verkligen maffig byggnad det där. Sen gick jag en liten sväng på stan och nu sitter jag här. Förmodligen blir det filmtittade ikväll och kanske möter upp med någon kompis lite senare och går ut en sväng.
Har förresten bestämt något jättespännande; inom en snar framtid åker jag till Paris! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback