Torsdag 29 november

Självklart låg jag i stort sett helt däckad båda dagarna när jag var ledig. Typiskt. Var tillräckligt frisk igår kväll för att gå på första halvan av salsa kursen på jobbet. Superkul! Nästa onsdag ska jag lätt ta alla fyra kurserna!
Idag mår jag helt klart mycket bättre. Har fortfarande lite ont i halsen och hostar när jag ligger ner eller anstränger mig. Men det ska nog gå att jobba i alla fall. Har bara två dagar kvar nu. Imorgon jobbar jag sista dagen på Akathor.  Sen har jag en hel månads ledighet. Har massor med roliga idéer och planer. Först av allt så kommer Kyle ner och hälsar på imorgon och stannar över helgen. Ska bli kul. På måndag åker han till USA igen så vi ska passa på att intensivumgås hela helgen. Sen blir det nog ett par dagar när jag bara sover och försöker att vända tillbaka dygnet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback