Fredag 26 oktober

Ösregn! Idag är der äkta höstväder även här nere på rivieran. Regnet fullständigt vräker ner och har gjort i ett par timmar nu. Förhoppningsvis håller det i sig resten av kvällen också, då blir det inte så galet mycket att göra på jobbet som det alltid annars är på fredagarna. Jag trotsade ändå vädret och gick in till stan och köpte mig en höstjacka. Enligt mina svenska mått är det en höstjacka i alla fall. Förhoppningsvis räcker den som vinterjacka här. Riktigt snygg med tweed och skinn blandat. Får ta och fota den en dag när ljuset är lite bättre. Har även ett par plagg från H&M som jag köpte igår, en ursnygg klänning och en bastopp i den perfekta lila färgen bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback