Måndag 15 oktober

Oh my goodie! Igår var den längsta dagen på jobbet någonsin! Hur varmt och skönt väder som helst hela dagen och så prick klockan fem när jag började öppnade himmelen sig. Snacka om att man blev dyngsur när hela terassen skulle ut. Sen fick man gå runt med en swimmingpool i skorna resten av natten. Regnet höll i sig precis hela kvällen så vi hade bara öppet inomhus. Men ingen var ute ändå, kanske tio bord på hela passet så det blev en rejäl storstädningsdag. Enligt väderprognosen ska vädret bli likadant idag. Änn så länge stämmer det, strålande solsken från en molnfri himmel. Vi får väl se...
Nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen igen, öppna min sparade påse med svenska ostbågar (åh vad jag saknar ostbågar och smörade popcorn!) och titta på ett par avsnitt av "The Amazing Race". Vänligen stör ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback