Söndag 14 oktober

Hejsan svejsan. Har precis kommit hem från stranden. Satt inne på rummet med fönstret öppet och blev bokstavligen stekt, tänkte att äh, jag kan ju lika gärna ligga nere på stranden som att sitta här och uggla. Hellre det faktiskt. Träffade på Emma från jobbet där nere också.
Appropå jobb så har jag fixat in nono på Akathor. Hon provjobbade igår och ska dit ikväll igen. Vi får se hur det går.
Annars är det väl som vanligt här nere. Solen skiner och jobbet går bra. Ska inte klaga. Men det är redan mitten på oktober och snart måste jag verkligen börja ta tag i allt. Har trots allt bara lägenhetskontrakt året ut. Ska jag stanna kvar i Nice, flytta tillbaka till Sverige, flytta till ett nytt land, eller kanske bara byta stad här i Frankrike. Paris kanske? Ska jag vänta med att flytta till våren/sommaren och börja leta efter en annan lägenhet här nere så länge? Det är ganska så mycket att fundera över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback