Söndag 30 september

God morgon!
Fick nästan tre timmars sömn inatt. Jeij! Vaknade dock vid fem av det värsta åskovädret jag någonsin varit med om. Det lät som om det befann sig inne på våran toalett, så nära lät det. Hela himmlen lyste upp och vattnet forsade längs gatorna som om de vore floder istället för faktiska vägar.
Nu ska jag packa färdigt med mig. Klockan tio kommer hyresvärden för inspektion och så får jag lite deposition utbetalt. Jeij igen! Sen bor jag officiellt på ny adress. Sen tänkte jag passa på att umgås lite med Laurent och Morgan innan de åket tillbaka till Paris om ett par dagar. Förhoppningsvis får jag också ett par timmar till att sova mitt på dan innan jag måste jobba inatt igen. Ledig imorgon, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback