Fredag 12 april

Fredag och ännu en helg är här. Ute regnar det och är allmänt trist. Jag håller på och multitaskar för fulla muggar. Packar och uppdaterar bloggen samtidigt som jag äter frukost och förbereder lunch. Det blir fullt ös den här helgen också kan jag lova. Om ett par timmar ska jag med tåget till Köpenhamn. Först ska jag inom banken och försöka fixa med allt kladd som har blivit de senaste månaderna, sen blir det tio timmars jobb på hotellet. Där kommer ett stort sällskap som ska ha trerätters och innan dess måste där dukas upp. Ska bli himlans kul som vanligt. Inatt nån gång när vi är färdiga åker jag över till Malmö och sover hos Jonte. Imorgon har vi glass-dejt och så ska jag spana efter ett par solglasögon inne i stan. Klockan två måste jag dock vara hemma igen för då börjar jag jobba på restaurangen. Åtta timmars full rulle där.Sen ska jag bara hem. Har ingen aning om hur dags jag börjar på sönda, gissar på runt lunch, men där ska i alla fall hinnas sova ut innan.
Så, hörs vi inte på ett dygn eller två så vet ni varför. Ha en toppenhelg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback