Fredag 19 april

Sitter och slötittar på "American Idol". Helt galet att det fortfarande är ljust ute. Klockan är halv nio och det är ljust som om den vore tolv. Jobbet gick jättebra och jag fick prova på lite nya stationer som även de gick hur bra som helst. Alla är verkligen jättetrevliga och till och med kunderna är roliga och snälla. Inget jag väntat mig för att vara helt ärlig. Fick ledigt hela helgen men så ringde de precis om en sjukanmälning så jag tackade ja till sex timmar imorgon bitti.
Any how. Nu ska jag fortsätta mitt tittande här och förmodligen gå och lägga mig tidigt. Fick stiga upp strax innan sex imorse (huva) så jag är rätt trött vid det här laget. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback