Fredag 5 april

Har har lyckats bränna sönder min tumme. Har absolut ingen känsel i den och halva fingret är bara en stor blåsa. Det hjälper inte att jag trycker hål på den en gång varannan minut. Undrar just hur det ska gå på jobbet ikväll.
Innan dess har jag lite att hitta på. Ska finjustera och publicera reglerna för Style Mission 3, handla mat och eventuellt gå ut och gå en runda med Alexandra. Ikväll slutar jag sent och det blir direkt hem i sängen för imorgon ska jag upp redan vid fem. Då är det GeKås i Ullared som gäller! Därifrån får jag åka direkt ner till jobbet igen och jobba kväll. Söndag förmiddag är som tur är helt obokad. Då kan jag förhoppningsvis sova ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback