Måndag 22 april

Då var det officiellt: Jag fick jobbet! Är nu stolt medarbetare på Ica! Inte här nere i byn utan i grannbyn. Framför allt ska jag sitta i kassan. Träffa en massa människor och vara allmänt social. Idag var jag på golvet och i posten. Golvet är ett ganska så självständigt och avkopplande område och i posten har jag fortfarande massor att lära mig. Men det är kul. Imorgon ska jag få vara inne i bageriet halva dagen och så ska jag stänga kassan helt själv för första gången. Spännande! Alla kollegorna är verkligen jättetrevliga. Tanterna som lärt upp mig i kassan är supersnälla och roliga och till och med chefen är hur snäll som helst. Även om själva jobbet kanske inte är det roligaste i världen så känns det ändå roligt att gå till jobbet, vilket är helt klart det viktigaste tycker jag. Nu till en början ska jag bara jobba halvtid, men till sommaren blir det heltid.
Jeij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback