Måndag 29 april

Den här kvällen har varit den värsta på länge! Ingenting vill fungera. Internet kladdar, mixern strular, lyckades få med mig posttelefonen hem och så har jag dubbla jobbpass på två olika ställen imorgon och kan inte för en miljon kronor bli av med något av dem. Suck! Jag kan knappast klyva mig på mitten och vilket ställe jag än ringer till och ställer in så kommer de bli sura. Trots att det faktiskt är chefens fel, fick ju inte schemat förrän igår och då var jag redan bortlovad sedan lääänge. Blir galen här. Har smsat runder som en tok hela kvällen och verkligen ingen kan hoppa in någon stanns! Har lust att bara gå under jorden i ett dygn nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback