Onsdag 17 april

Underbara våren är här! Har varit ute i ett par timmar och spelat golf med broren nu på förmiddagen. Skönt som attan och riktigt varmt i solen. Nu ska här fixas lite lunch och packas innan jag beger mig till Malmö. Ska fixa med Mammas födelsedagspresent innan jag åker över till Köpenhamn och jobbar kväll. Sover över hos Veronika och åker sen direkt därifrån imorgonbitti upp till lilla hålan intill här för att provjobba i en butik. Ska bli spännande. Har verkligen mycket på gång nu och helt ärligt så känns det lite stressigt att bolla tre jobb samtidigt. Men vad gör man inte? Jag gillart.
Ändrade planer igen, som vanligt. Det blev inget Köpenhamn och alltså inget Malmö på vägen heller. Fick istället hela soliga dagen ledig. Dags för årets första glass kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback