Söndag 7 april

Ännu en vecka är (nästan) över och jag har inte riktigt fåt grepp om vart den tagit vägen. Antar att det är så här det är att ha ett vanligt jobb. Dagarna smälter ihop och man hinner inte riktigt hitta på någonting som sticker ut. Förutom att vi var i Ullared igår då så klart. Hittade som vanligt alldeles för mycket fint och den här gången gick jag till och med amock inne på klädavdelningen. Brukar aldrig hitta något där annars. Men igår kom jag hem med två gigantiska bärkassar. Ska ta tag i uppackningen idag. Snacka om att jag var trött när jag sen kom till jobbet. Fullrulle med tre fullbokade sittningar hade vi så klart. Fördelen med det är att man inte har tid att tänka på hur trött man faktiskt är.
Idag regnar det ute. Passar mig alldeles utmärkt då jag ändå bara tänkte stanna inne och slappa. Tar kanske cykeln bort till Mamma och syr om lite kläder jag lagt på hög innan jag ska iväg och jobba i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback