Tisdag 23 april

Det gick hur bra som helst inne i bageriet idag. Största delen blev jag bara visad hur alla maskiner fungerar, var sakerna finns, lagergenomgång, och lite rutiner med antal och storlekar och sånt. Imorgon skulle jag igentligen varit ledig men så precis innan jag skulle hem frågade chefen om jag inte ville vara med på morgonbaket så att jag fick lära mig det också, Jo men visst. Så imorgon börjar jag 07.00. Jippi. När jag skulle hem idag så hade bussen tydligen gått fyra minuter för tidigt vilket gjorde att jag missade den. Som tur var kunde broren komma och hämta mig. Annars hade jag fått stå där i två timmar i väntan på nästa.
Nu blir det att fixa matlåda tills imorgon och sen blir det rakt i säng. Pang, jobb, bom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback