Tisdag 9 april

Jag känner mig som en zombie! Steg upp redan halv åtta imorse vilket är på tok för tidigt i min värld. Klockan halv tio skulle jag nämligen provjobba på ett café inte långt ifrån restaurangen jag precis fått jobb på. Det är samma ägare på bägge ställena så chefen undrade om jag ville prova på. Självklart! Förhoppningsvis tyckte hon att det gick bra vilket i så fall betyder att jag kan få många fler timmar än de jag redan har. Inte mig emot. Här ska bara jobbas, jobbas, jobbas!
Nu kommer dock efterskalvet. Klockan är bara tio och jag har velat gå och lägga mig i en timme redan. Tänker tvinga mig själv att vara vaken i alla fall i en halvtimme till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback