Torsdag 25 april

Ledig!
Började med en sovmorgon till halv nio och sen slappades det runder hela förmiddagen i pyamasen. Lunchade med Alexandra och var inom Mamma en sväng. Sen ringde de förresten från ett fik här i trakten och undrade om jag ville ha lite timmar där. Absolut! Sen ringde restaurangen och undrade om jag hade tid att komma tillbaka dit någon helg då och då. Varför är det alltid så? Antingen har man inget jobb alls i en evighet, eller så har man massor som bara bombar en. Just nu har jag fyra!
Är inne i ett vinnarstråk i LoL just nu så jag tänker poppa mig lite popcorn och nörda mig hela natten. Vilket förmodligen är en dålig idé med tanke på att jag ska upp halv sex imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback