Måndag 12 augusti

Goder afton! Jag sitter och läser ikapp lite bloggar, rensar i mailen och laddar ett avsnitt "True Blood". Har massor med lösgodis kvar sen bion igårkväll. Tog som sagt en kväll i Malmö och åt sushi med Kalle och Jonte. Efteråt spontangick vi på bio och såg nya filmen "Wolverine" och lurade med oss Konrad och Martin också. Riktigt bra film! Stannade nere i stan över natten och passade på att göra lite ärenden i förmiddags innan jag åkte direkt till jobbet. Köpte bland annat ett skärmskydd till min nya mobil (väntar nu bara på det nya simkortet så att jag kan börja använda den någon gång), hårsnoddar, ett par bastoppar och lite sånt smått och gott. Han även med en fika med Martin mitt i.
Appropå True Blood så läste jag ut sista boken i "The Sookie Stackhouse series" som serien baseras på. Känns lite konstigt att det bara är slut nu och inte kommer att komma fler. 14 fantastiska böcker. Ska lätt läsas om om ett par år igen! Nu blir det att hoppa in i nästa serie; "The hunger games".
 
Fin regnbåge på vägen hem från jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback