Torsdag 29 augusti

Mina ben och jag är ovänner idag. Jag tyckte att det var dags att ge sig ut en runda och efter knappt tio minuter så tyckte benen att vi skulle vända hem igen. Icke! Slutade med att jag slog mitt personliga mål för den här sommaren; springa fem kilometer utan att stanna eller gå på under en halvtimme. 29,23min! Wohow! Kanske skulle ta och ställa upp i miniton på söndag trots allt. Haha. Skulle inte tro det. Efter en halvtimme i gassande sol var jag i princip död, 6,5km mitt på dagen, knappast.
Idag går jag bara hemma och är totalt ledig. Går kanske hem till Mamma en sväng i eftermiddag och syr lite innan hon bjuder på middag. Laxburgare. Blir nog en film ikväll och kanske till och med en påse ostbågar för att lyxa till det ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback