Onsdag 4 december

Fick jobba sju frustrerande timmar idag. Ett gigantiskt missförstånd gjorde att jag först och främst inte var ledig idag, inte kunde jag inte gå tio som utlovat, absolut noll bussar som körde hem och som grädde på moset tvingades jag skjuta upp Skype-dejten med Josh (igen!). Andra gången jag ställer in nu på grund av jobbet. Skäms som en tok! Kan väl säga att jag inte har gått runt och varit särskillt glad idag precis.
Men nu är jag hemma i alla fall och tänkte fika lite och titta på förra veckans avsnitt av "Homeland" innan jag sätter igång med den sista packningen. Ska rensa ut ut kylen, tvätta och hänga upp en makin tvätt, tömma och diska sopbehållarna, ladda kamerabatteriet och lite annat sånt smått och gott. Ska hem till Simon och mysa ikväll. Det ser jag verkligen fram emot efter en dag som den här. Imorgon bär det av. SEMESTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback