Söndag 29 december

Frotfarande inte helt på topp. Tydligen var det något super smittsamt vi råkat ut för för minst tre andra som jag och broren träffat de senaste dagarna har tydligen också legat pall ett par dagar nu.
God Jul i efterskott förresten! Har verkligen varit kass på att uppdatera här sen jag kom hem från Dubai. Kan erkänna att 50% av all min tid har gått åt på jobbet och de andra 50% har lagts på att fira jul och att försöka rädda alla mina semesterbilder. Ungefär hälften av dem är "sönder" i själva filen! Katastrof! Jag har lyckats återhämta några från minneskortet men de flesta är skadade och verkar inte gå att laga på något sätt. Skulle kunna gråta bara jag tänker på det. Har alltså lagt åtskilliga timmar på att researcha och inte alls varit sugen på att sätta mig vid datorn och blogga för övrigt. Förhoppningsvis blir det lite ändring på det nu efter nyår när julandet och allt som har med det att göra har lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback