Fredag 18 januari

Kom precis hem från ICA. Skulle köpa en påse lösgodis till ikväll, det gör jag aldrig om kan jag säga! Fy bubblans vilken kö där var. Inte trodde jag att det skulle vara högsäsong klockan halv fyra en fredag, men tydligen. Fick i alla fall mitt godis till slut. Ikväll ska jag, Mamma och Mormor gå på bio. Vi ska se Les Misérablés. Som jag har längtat. Den släpptes ju redan i julas i USA och alla trailers har verkat superfina. Jag har sett musikalen live för många herrans år sedan och den var verkligen jätte bra. Soundtracket ska vi inte ens tala om. Så idag äntligen har den sverigepremiär och jag bokade biljetterna så fort de släpptes. Hoppas nu den lever upp till alla mina förväntningar, men det lär den nog göra med tanke på alla golden globe priser den vann förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback