Lördag 5 januari

Sitter just nu i min säng och skriver. Min säng. Min alldeles egen säng, för första gången sedan i juli! Det känns helt underbart. Har inte hunnit börja sakna Frankrike ännu så än så länge känns allt här hemma bara bra. Mina egna saker, träffa familj och släktingar, maten och tro det eller ej men till och med klimatet känns helt okej just nu. Att det är småruggigt om dagarna och blir mörkt tidigt är lite mysigt på något sätt. Vi får väl se hur det är om ett par veckor. Antar att det inte är lika roligt då.
Idag har jag roat mig med att organisera kaoset här och lägga de flesta prylar på plats. Sen har här fotats som en galning till Tradera. Ändan tills batteriet i kameran dog, sen innan det var färdigladdat igen hade solen gått ner. Får fortsätta imorgon igen. Nu ska här skrivas produktbeskrivningar så här står härliga till kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback