Måndag 7 januari

Första vardagen på evigheter. En måndag som faktiskt känns som måndag. Har slappat hela helgen så nu jädrarenamma är det dags att ta tag i sig själv igen! Har redan hunnit sortera in alla mina kläder i byrån och ikväll ska jag hem till Mamma och sno lite galgar så att även klänningarna kan komma bort från golvet. Ska batala lite räkningar och se över min buget de kommande månaderna, tvätta ett par maskiner smutstvätt, uppdatera med fler bilder här på bloggen och ikväll ska jag sitta barnvakt åt lille C ett par timmar. Full rulle med andra ord.
Oh, sen är det ju Efit (ett foto i timmen) idag också, det var evigheter sen sist, tänkte försöka hålla på det hela året och se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback