Onsdag 16 januari

Det blev inget syeri igår, det var lilla C's tur att bli sjuk, så jag höll mig borta från alla baskelusker. Speciellt nu när både jag och broren i stort sett blivit helt friska igen. Istället blev det hem och spela lite "Roller Coaster Tycoon" och senare på kvällen tittade vi på "Sagan om de två tornen". Den filmen är serriöst fyra timmar lång (!) så vid tolv fick vi stänga av för att jag var för trött. Förhoppningsvis ser vi klart den sista timmen ikväll. Det beror på om jag åker till Malmö eller inte i eftermiddag. Där är nämligen bal- och bröllopsmässa där nere idag och jag blir bjuden på både resan och inträde om jag har lust. Får se hur jag känner senare. Har ingen lust att gå utanför huset när det är -13 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback