Söndag 27 januari

Den här helgen har varit en riktig succé! Åkte som sagt till Malmö igår och hälsade på gänget igen. Det vär riktigt roligt att se dem igen efter så här lång tid. Det räckte att jag öppnade dörren och så var allt som det brukade igen. Skönt att ha allt som vanligt igen. Bortsett från att när kvälle (natten) var slut så åkte jag inte hem till mig själv och sov i min egen säng utan fick låna Jontes extrasäng istället. Vi satt mestadels hemma hos Gustav och bara pratade och umgicks och sen gick vi ut till Ölcafféet och satt där tills de stängde. Så trevligt så!
Nu idag tog jag sovmorgon ändan till klockan tio och sen tåg jag tåget hem igen. Har tittat på ett par dokumentärer på datorn och bara slappat precis hela dagen. Är verkligen inne på att se dokumentärer hellre än filmer just nu. Det finns verkligen riktigt bra sånna där ute.
Appro på ute så är det värsta snöstormen utomhus just nu. Det fullkomligt vräker ner. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback