Torsdag 10 januari

Känner mig forfarande döende. Är inne på tredje sängliggande dagen och måste säga att jag är ganska så trött på det nu. Pappa var förbi en sväng i förmiddags med en påse clementiner, multivitaminer och fler halstabletter. Tusen tack! Imorgon kväll måste jag i nästan vara frisk, då ska här mailas som en galning precis hela kvällen efter att alla mina Tradera auktioner gått ut. Har du inte hunnit spana in dem ännu så passa på HÄR.
Som tur är så har jag hittat serien "Once upon a time" som jag inte har sett något av tidigare. Har bara ett avsnitt kvar innan jag betat av hela första säsongen. Ingen superduper serie precis. Men jag fastnade ändå, inte för att jag har så värst mycket annat för mig ändå just nu precis.
Enda fördelen med att ligga inne sjuk just nu är att jag slipper gå ut i snön. Jajamensan, det snöar! Första gången på evigheter som jag ser snö. Huva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback