Torsdag 31 januari

Broren blev jätteglad över sina mystofflor och vad jag vet så har han dem fortfarande på sig. Vi har så fruktansvärt kallt på golvet här av någon anledning så jag går i princip alltid runt i mina fårskinnstofflor.
Om en liten stund kommer Pappa hit på fika och sen ska här minsann storstädas. Det gäller att passa på när man har motivationen och just idag infinner den sig. Har en del som måste göras vid datorn också som jag hoppas hinns med innan resten av familjen kommer hit ikväll. Full rulle med andra ord.
(Sören vilken storm det är utomhus förresten!) Det knakar i huset och saker flyger omkring utanför. Hoppas det lugnar sig tills på söndag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback