Lördag 13 juli

Lediga helgen har börjat! Igår kväll var vi och firade min morbror som fyllde 40 vid ett hus långt ute på landet. Tyvärr jobbade jag så jag missade den mänskliga bordfotbolls tävlingen. Närmare 50 personer var vi som grillade, sjöng snapsvisor och spelade volleyboll ute i en hage hela natten. Riktigt trevligt och min tidigare helt ovetande morbror verkade jätteglad för överraskningen.
Idag var planen att åka till Kristianstad och fixa födelsedagspresent till Pappa men ett järnvägsarbete sinkar tågtrafiken på det hållet så det skulle bli snoigt att hinna hem innan jag måste iväg igen. Broren offrade sig dock och åkte själv. Nu har jag helt plötsligt hela eftermiddagen till att städa och fixa inför ikväll. Ska möta upp Malin och förhoppningsvis ett par andra i Malmö för att ta tåget tillsammans över till Köpenhamn. Där väntas utgång och dans hela natten. Sova kan man göra när man är död. Sen gäller det att passa på när man är ledig en helg.
Förresten är det idag exakt två veckor kvar till semestern. Wohow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback