Onsdag 24 juli

Sommaren dödar min blogg. Haha! Har så himla mycket för mig just nu att det blivit svårt att ta sig tiden att sitta ner och blogga på sistone. Sedan sist jag var här inne ( i söndags!!) har det hunnit hända massor; först och allra främst så var jag i Köpenhamn i måndags kväll och såg självaste Robbie Williams live! Gaaalet bra konsert! Det finns inga ord som beskriver känslan. Ca 45 000 personer, underbart varmt sommarväder och självklart en av världens främsta entertainers gjorde kvällen till en av de bästa någonsin!
Har självklart jobbat som en tok och hunnit klämma in både en rekordlång taxiresa, Lund-Hässleholm, och en shoppingrunda. Nu blir det till att packa resväskan så den är klar tills på lördag när jag åker på semester. Håller på och smälter iväg i den tropiska värmen som fortfarande håller sig kvar. Det blir nog att åka och bada lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback