Onsdag 3 juli

Som vanligt är modevisningar försenade. Just nu sitter jag med en live stream och väntar på att "Elie Saab's High Couture Fall 2013" ska börja. Med tanke på att publiken bara är halvt fylld så lär det nog dröja ett tag. Har spenderat förmiddagen med att gå på årskontroll hos tandläkaren och så har jag bakat två plåtar kanelbullar. Sitter och mumsar på varma bullar med glasyr och ett kallt glas mjölk till det just nu. Snacka om lyxigt!
Får se om jag lyckas klämma in en liten runda ute beroende på hur sen visningen blir, annars får jag åka direkt ner till Malmö istället. Ska ut och äta på restaurang med Kalle och sen blir det filmkväll och sleep over. Imorgon ska jag jobba i Köpenhamn precis hela dagen. Originalplanen var att hinna inom banken först och börja jobba tolv, men de ringde och undrade om jag kunde komma tidigare. Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback