Tisdag 9 juli

Alltså värmen tar aldrig slut. Här klagas det för bubblan ingenting på de över 25 plusgraderna som infunnit sig varenda dag nu ett tag, men det är bara kass tajming när jag jobbar så mycket som jag gör just nu. Där är många som håller semester så det finns gott om timmar att plocka ut. Idag jobbade jag elva timmar och gav mig direkt ut på en runda när jag kom hem. Blev helt genomsvätt. Duschen efteråt var en av de mest välbehövliga någonsin. Helt underbart. Har slappat en stund vid datorn och nu blir det sängen. Ska upp tidigt som attan imorgon. Hästveda marknad drar galet mycket folk så vi räknar med att bli bombaderade imorgon. Bara att förbereda sig mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback