Måndag 10 juni

Ursäkta bloggtorkan. Har haft noll inspiration de senaste dagarna och den lilla fritiden jag haft innan och efter jobbet har varit fullsmockade. Idag lyckades jag ta sovmorgon ändan tills klockan var nio. Riktigt skönt! Tänkte hinna med att dammsuga innan jag, Malin och Molly ska ut och gå en runda. Helt underbart väder fortfarande. Sommaren har verkligen kommit för att stanna. I eftermiddag sker den stora sommarrensningen i garderoben. Plagg, smycken och skor som inte används ska bort och allt som är kvar ska inventeras. På onsdag bär det av till Malmö för att uppdatera garderoben och då är det rätt bra om listan på allt som behöver kompletteras är klar. Jobbar sena stängningspasset ikväll så jag är i princip ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback