Fredag 22 mars

God morgon fredag. Ska bara se klart morgonens avsnitt av "American Idol" innan jag hoppar i duschen och tar tag i dagen. Här ska storhandlas på MAXI. Det fullkomligt ekar i kylskåpet och igårkväll åt jag ris med kokt broccoli och en sallad till middag. Det var vad jag hade kvar, haha! Så nu ska här fyllas upp och ikväll blir det ordentlig middag igen. Har inte bestämt mig helt ifall jag åker ner till Malmö igen ikväll. Vi är ett helt gäng som har fått fribiljetter till en klubb där nere och en av killarna håller förfest. Just nu känner jag mig ganska så trött på att åka tåg faktiskt. Kanske att det bara blir en myskväll med popcorn och en film istället. Får se vad jag känner för lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback