Onsdag 6 mars

Sitter och spelar League of Legends. Har blivit riktigt duktig nu om jag får säga det själv. Spelade ett par matcher tillsammans med Josh, Jordan och Andrew från USA men nu blev det morgon där borta så de fick gå och lägga sig. Haha! Tänkte fortsätta en stund till, det är helt sjukt vad beroendeframkallade det är! Sen ska här packas. Åker till Köpenhamn och jobbar tidigt imorgon bitti och sen sover jag över hos Veronika, jobbar 15timmar fredag och så en heldag i Malmö på lördag med shopping, lunchdejt och utgång på kvällen. Söndagen lär jag nog vara helt slutkörd så där finns inga planer än så länge, förhoppningsvis parkhäng i solen. Måndag är det tillbaka till Köpenhamn igen för det sena kvällspasset och på tisdag åker jag hem. Förmodligen får vi höras först då igen. Full rulle, det gillas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback