Torsdag 7 mars

Det blev visst en liten titt in här i alla fall. Bestämde mig för att ta med mig datorn på min långweekend. Åkte hemifrån vid halv åtta imorse och började jobba klockan tio på hotellet nere i Köpenhamn. Där var tre konferanser som pågick paralellt och de skulle allesamman ha både kaffe, fika och lunch i olika omgångar. Precis lagom mycket att göra och vi var färdiga redan klockan tre. Bestämde mig för att promenera hela vägen in till city och sitter nu på ett café och snyltar WiFi och dricker en chailatte (med soyamjölk så klart!). Har två timmar till att fördriva innan jag ska åka hem till Veronika. Det var nästan ett år sedan vi träffades så det var verkligen på tiden.
Imorgon fick jag förlängt pass på jobbet till hela 19 timmar! Blir spännande. Det ska dukas upp till 800 personer som sen ska ha trerätters och fri bar. Förhoppningsvis överlever jag tills på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback