En väldigt försenad årsresumé av 2012 del1

Januari
 
 Började 2012 med att dricka drinkar på Happy Hour på Hard Rock Café i Köpenhamn
 
 Satt kattvakt åt lilla Lina
 
 Personalfest med piraterna på Pirateriet
 
 Tivolis nyårsgala
 
Februari
 
Hängde med lille C en hel dag och matade ankorna i Pildammsparken bland annat 
 
 Solnedgång över Öresundsbron från mitt fönster
 
 Firade brorens födelsedag
 
 Tillbaka på Hard Rock Café med nono igen
 
 Gjorde egen sushi
 
Mars
 
 Gick på flytande diet ett par veckor efter att ha opererat tandköttet
 
 Åkte på en veckas semester i Nice i södra Frankrike
 
 Jag och nono redo för en fransk utekväll
 
 Drack smoothies och åt macaroons
 
 Jag och vackra Nice
 
Blev totalförälskad i de fantastiska gränderna och hela atmosfären
 
Höll utflyttningsfest i min och Kalles lägenhet 
 
Underbara gänget
 
Flyttade från Malmö och in hos broren i norra Skåne
 
April
 
Storshopping på GeKås i Ullared 
 
 
Jobbade som mattant på en gymnasieskola 
 
 Firade Mammas födelsedag med finmiddag
 
 Hängde med det här härliga gänget
 
 Firade Valborg i Malmö med picknick och brasa
 
Maj
 
 SM i Tornspel
 
 Njöt av varenda solstråle jag fick tag på
 
Juni
 
 Kusinen Louise tog studenten
 
 Likaså kusinen Alexandra
 
 Gav mig själv en tattuering i 25årspresent
 
 "I'm flying high Defying Gravity"
 
 Midsommar
 
 25årskalas för tjocka släkten
 
 Reunion med de svenska piraterna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback