Måndag 6 maj

I'm back! Har haft en galet fullspäckad helg med massor av roligheter. En snabb sammanfattning: I fredags jobbade jag 07-14 på Ica, tog tåget ner till Köpenhamn, jobbade på hotellet 18-23, tog tåget till Malmö och sov över hos Jonte. På lördagen spanade vi efter solglasögon inne i stan och när han gått till jobbet åkte jag ut till Entré och shoppade loss (visar sen). På kvällen höll Konrad 25-årsfest hemma hos sig med massor med trevligt folk och vid ett-två på natten begav vi oss till Inkonst där det var trance kväll. Inte riktigt min musikstil men fy bubblan vad kul vi hade! Sov över hos Konrad och på söndagen började vi dagen med en fantastisk brunch som hans bror Martin fixade. Gick sen ner och mötte upp ett gäng nere vid Ribban där vi spelade brännboll och grillade innan jag tog tåget hem igen på kvällen. Helt klart en superkväll! Tack alla ni som var med på något hörn!
Nu jädrarenamma ska här packas upp och dammsugas hemma. Rummet ser ut som ett bombnedslag. Sen blir det ut i det fina vädret. Det har verkligen varit högsommar i en hel vecka nu. Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback