Tisdag 28 maj

God morgon världen!
Känner mig lite seg i kroppen men antar att jag måste vakna ordentligt. I söndags var jag hemma hos Malin och blandade cocktails och kom hem sent på natten. Klockan tio igår morse ringde chefen och ville att jag skulle komma in tidigare. Så mycket för den sovmorgonen. Snacka om tur att man inte blir bakis! Det gick till och med så långt att han till sist körde hit och hämtade mig och kvart i elva var jag på jobbet, mer eller mindre redo för ett stängningspass. Antar att det ocksåkan ha lite med dagens seghet att göra.
Idag tackade jag nej till att börja tidigare då jag måste betala lite räkningar och handla bland annat. Imorgon åker jag till Danmark för två dagars jobb där och på fredag har jag ett tretton timmars pass så det lär inte bli mycket tid över där. Oh, just det, måste ta och packa lite idag också. Full rulle som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback