Onsdag 27 november

Då var man hemma igen och ett par tusenlappar fattigare. Som tur var är det inte så farligt som det låter, vi växlade till lite lokal valuta inför resan också så de flesta pengarna gick åt där. Köpte mig en tunn kofta, en knälång och en hellång klänning att ha med mig ner också. Fick kryssat av en julklapp och julklappspapper på listan och så köpte jag mig ett par löparskor att ha inomhus nu när det snart är för kallt för att springa utomhus. Katastrof! De är verkligen supersnygga och jag ser fram emot att prova dem.
Nu ska här skuras lite inne i köket och packas upp kassar innan Simon kommer och lagar middag. Har planerat att fastna framför datorn ikväll igen, japanska prankshows är helt klart beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback