Tisdag 26 november

Åtta dagar kvar till sol och värme! Har kollat in en karta och konstaterat att det faktiskt är Asien vi ska till. Var bokstavligt ett gränsfall ifall det var Asien, Afrika eller Europa. Längtar massor!
Idag är en bra dag. Vaknade till fina sms. Solen skiner från en klarblå himmel och det har fortfarande inte kommit någon snö i år. Alldeles strax ska jag jag ta tåget in till Hässleholm och fixa lite, tänkte lyxa till det med lunch på Subway, eller kanske rent av vara lite nostalgisk och äta på Pastavagnen. Sen ska här jobbas. Gillar tisdagar när jag kan stänga in mig i bageriet hela eftermiddagen och skruva upp volymen på musiken i några timmar. Avslutar med två timmars mingel i kassan och sen blir det hem och bums i säng. Skippar nog tisdagspromenaden ikväll. Det slutar alltid med att vi går i ett par timmar och sen blir det lätt en film och vipps så är klockan långt över midnatt. Behöver vara pigg och vaken tidigt imorgon när tåget går mot inför-resan-shopping i Malmö.
Ha en fantastisk dag så hörs vi ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback