Torsdag 21 november

Gårdagen var en av de bästa på länge. Det ska inte så mycket till. Vaknade upp brevid Simon och hade sen hela dagen ledig. Hade massor med energi så jag fick både storstädat, nästan färdigpackat inför resan, handlat, sprungit en runda och bakat lussekatter. Fruktansvärt goda blev de! Avslutade kvällen med att Simon kom hit och så tittade vi på "Catch me if you can". En av mina favoritfilmer. Även idag väcktes jag av någon annans klocka och kunde somna om igen. Har varit inne i stan med Pappa och hållt honom sällskap när han skulle köpa nya träningsskor. Nu tänkte jag titta lite på serier och bara slappa en timme eller två innan jag ger mig itu med disk- och tvättmaskinerna. Ska försöka klura lite på julklappar också. Har redan bestämt en del men där fattas fortfarande många. Hade varit så skönt om man kunde fått det avklarat i nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback