Torsdag 7 november

Wohow! Äntligen verkar internet fungera som det ska. Har varit galet segt de sista dagarna och igår fungerade det i princip inte alls. Spelade inte mig någon stor roll i och för sig. Jag har bara jobbat och jobbat ändå. Idag däremot är jag ledig. Har slappat hela förmiddagen och tagit igen det jag missat på nätet. Ska ta och hoppa i duschen innan Mamma och lille C kommer hit på en fika efter lunch. Tänkte ta och städa lite och skriva packlista inför semestern. Det är mindre än en månad kvar nu tills vi åker! Längtar som en galning. Ikväll ska jag lägga upp lite annonser på Tradera och träffa Simon efter det. Man har aldrig så mycket att göra som när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback