Lördag 12 oktober

Jag kan knappt beskriva hur fantastisk gårkvällen var. Jag och Mormor tog tåget ner till Malmö arena och såg Peter Jöbacks show "I love musicals". Satt verkligen med konstant gåshud i tre timmar! Han är så otroligt duktig att det inte finns ord för det. Lätt värt pengarna flera gånger om. När han sen avslutade med att sjunga "Guldet blev till sand" blev min kväll komplett. Kom inte hem förrän ett inatt så då var man hyffsat sliten efter att ha stigit upp kvart i fem på morgonen.
Nu är det helg igen och som vanligt ska här jobbas hela långa helgen. Har inget bestämt till ikväll men det står emellan antingen utgång eller filmmys. Orkar nog inte med något partajande så jag hoppas det blir det senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback