Tisdag 29 oktober

Pepparkaksdeg-säsongen har börjat! Hittade en igår och har redan ätit mig igenom halva. Underbara. Pepparkaksdeg är helt klart det absolut bästa med julen. Så, ville bara få ut det.
Hej förresten! Jag överlevde stormen igårkväll. All kollektivtraffik ställdes in men som tur var ställde Pappa upp och hämtade mig efter jobbet trots orkanvindarna. Varken bussarna eller tågen har kommit igång ordentligt ännu så han har fått äran att köra dit mig om en liten stund igen. Hoppas allt ordnar upp sig tills ikväll. Idag trotsade jag vindarna och sprang en runda på förmiddagen. Slog personligt rekord på "snabbaste kilometern". Wohow! Har precis slängt i mig lite lunch och väntar nu bara på att åka till jobbet. Tisdagar går alltid fort och det finns massor att göra vilket är skönt. Ikväll har jag och Simon planerat att gå ut och gå en runda. En fin tisdagstradition. Blir att kolla in nedfällda träd och vindfällor från inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback