Fredag 13 september

Fredagen den trettonde idag. Vill inte påstå att det har hänt något förfärligt precis. Det ända deppiga är att när jag började jobba imorse var det fortfarande mörkt ute och när jag slutade för kvällen hade det hunnit bli mörkt igen. Jag har alltså inte sett en skymt av solen idag. Katastrof! Annars har den här fredagen varit som vilken fredag som helst; upp tidigt som attan, jobba tretton timmar, hem, svida om till pyamas, slösurfa lite på internet, sova. Imorgon börjar jag inte förrän två så förhoppningsvis hinner jag publicera ett par inlägg här innan. Knåpade faktiskt ihop en liten lista idag som jag skulle kunna dela med mig av. Nope, dags att hoppa i säng, var ute och gick halva natten inatt så det blev på tok för få timmars sömn, igen. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback